As7aB4CooL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

As7aB4CooL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget" title="News Widget">News Widget</a></div>

كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر

كاتب الموضوعرسالة
|AhmeD SeraG|
...:::صـــا|المنتدى|ــحب:::.. 
...:::صـــا|المنتدى|ــحب:::.. 
|AhmeD SeraG|

كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Um3z6fxpy32f
جْــنـسَ?• : ذكر
وَظْـيْفَـتْ?• : كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Office10
هـِـوْاًيُتـً?• : كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Sports10
بُـلاآآدٍيـ?• : كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Egypt110
مساهماتى : 1159
عًٍـمـًرٌٍيَـ?• : 32
نقاطى : 7700
My SmS كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Aa04

كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Empty
مُساهمةموضوع: كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر   كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر Empty3/28/2009, 4:45 pm

النهاردة انا جيبلكم كوست flam ston
اولا وقت المهمة اخر ساعتين من الجيلد وار وطبعا لازم تكون مخلى اكونت وتر اكبر من لفل 70 جوة علشان لما تموت يحيك لانك هتدخل جوة تلاقى الدنيا هايصة وكلة بيموت فى كلة انت الاول هتروح للراجل الى فى التيون الى فى الصورة دى [IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 678847465[/IMG]
وبعد لما تكلمو لازم تور 10 استونات بس لازم تنورهم بالترتيب انت هتلاقى الاولى والتاسعة جنب الراجل اما التانية هتلاقيها فى الجيلد ايريا زى ما فى الصورة كدا
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 532440951[/IMG]
اما الاستونة التالة هنا
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 595852595[/IMG]
اما من الاستونة الرابعة وهتبتدى المخاطرة لانها موجودة بعد بوابة الجيلد هنا بالظبط
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 941165979[/IMG]
الخامسة وراها بشوية هنا
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 846611555[/IMG]
اما السادسة هنطلع برا البوابة بتاعت الجيلد ونعدى الكوبرى وننزل تحت خااااااااالص هنا
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 766071177[/IMG]
بعدين نروح راجعين عند البوابة علشان ننور الاستونة السابعة زى ما فى الصورة
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 167348331[/IMG]
بعدين الاستون رقم 8 دى هنمشى قدام شوية بعد الاستونة السابعة زى الصورة
[IMG]كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 589301598[/IMG]
اما الاستونة التاسعة احنا قلنا انها جنب الراجل فى التيون سيتى
اما الاستون 10 هنا
كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر 583648341
وبعدين بتطلع تقعد جنب الراجل لحد لما الجيلد وار يخلص وتروح تكلم الراجل وتختار تانى اختيار وهتلاقى نفسك اخدت 12 اكس بول بس انت مش بتاخدهم فى الشنطة بتاعتك انت بتاخدهم على شكل بى سى يعنى انا لما عملتها اخر مرة كان البى سى بتاعى 50 وكان ليفلى 125 البي سى بقى 93 يعنى اديتنى 43 بى سى وللة يا شباب كوست زى الفل اسهل من dis city ومش بتاخد وقت بس اهم حاجة اوعو حد يموتكو جوة قبل متنورو ال10 استونات ولو حصل يبقى لازم تدور على وتر يحيك لانك لو دخلت السجن على ما تطلع تانى هيكون الوقت راح ومش هتعرف تكملها على فكرة انا ملت الكوست بس مش قدرت اصورها انا وبعملها وبعد لما خلصتها رحت صورتهالكو ويا ريت بقى تورونا الردود الحلوة ويا سلام يا مينا لو تثبت يبقى جزاك اللة كل خييييييييييييير وفى النهاية كان معاكم بيشو من سوهاج ولو فى حد مش فاهم حاجة معينة يقولى وانا هجابو على طول باذن اللة
https://as7ab4.yoo7.com/

كوست flam ston بالصوررررررررررررررررررر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شرح ال12 كوست الجداد فى الجوب سنتر